Transport i spedycja

Strony www projektuje się po to, żeby za ich pomocą mogły zareklamować swoje usługi firmy, które działają na rynku. Nie ma w tym nic dziwnego. Częstokroć opracowuje się nie tylko i wyłącznie polskie wersje stron, niemniej jednak i ich obcojęzyczne odpowiedniki.

Tak jest np w sytuacji firm, których specjalnością i podstawa działania jest transport międzynarodowy. Z obcojęzycznych wersji stron internetowych zagraniczni klienci i kontrahenci mogą dowiadywać się o funkcjonowaniu takich przewoźników. Firmy transportowe, które działają na polskim rynku, bardzo często inwestują w strony www, bo dzięki temu nie są gorsze od konkurencji i wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, którzy częstokroć takich usługodawców szukają właśnie za pośrednictwem Internetu. Jeżeli na stronie internetowej poda się informację, że specjalnością danej firmy transportowej jest spedycja międzynarodowa, to w tej samej chwili daje się sygnał na to, że firma para się transportem międzynarodowym. Nie każda firma transportowa taką działalność prowadzi. Wiele z nich zajmuje się tylko transportem krajowym. Wynika to przede wszystkim z organizacji firmy i tego, jakimi perspektywami na przyszłość ona dysponuje. Strony firm transportowych nie mają informacji o cenniku usług, bo taki jest ustalany indywidualnie. Wręcz o ile firma transportowa Prymus czy każda inna chciałaby taką informację podać, to lub byłaby ona bardzo niekonkretna, albo myląca. W sytuacji cen transportu cennik jest bardzo zróżnicowany i zależy on od charakteru zamówienia. Dlatego niemożliwe jest to, żeby na witrynach należących do firm transportowych podawano dokładne ceny usług.

Zobacz również: Spedycja międzynarodowa.

Comments are closed.